2012 msn nickleri
Posted on 07:52 by yakup
Söz kalemle değil, yürekle yazılır..Delikanlılık lafla değil, icraatla yapılır..Aşk kahpelilikle yalanla değil, KALPLE YAŞANIR..
yüZümdekii qamZeden habeRi yokmu$ .. [ hiÇ qüLdürmeDi kii ! ]
Şimdi kalkıp hayatımı flim yapsalar sen sadece araya giren reklam olursun! (;
γσ γσ γaηLıŞ aηLadıη ~ кσкuηu özLєdiм dєякєη Gєяi GєL dємєdiм paяfüмüηüη мaякaSıηı ωєя γєтєя ,)
~ Önce, büyük büyük düsündüm. Sonrα büyük büyük yαsαdım . Ne vαrsα; onLααr αLdıı . Bαnαdα küçük bi öLüm kαLdı . . ♥ ~
GüLüp - G e ç m e m ~ GüLüp - G e ç i r i r m ;D
Hayalim 3 kelimee oda şöyle ; Sєєn Sєєn Sєєn ♥
OLsun be aLDırma YARADAN YARDIR... Sanmaki zaLimin ettiği kârDır... MazLumun ahı indirir şâhı... HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... .
Bu Zamanın Arkadaşlıkları, Acemi Aşçının Çorbasına Benziyor, Kokusu Güzel Ama Tadı Tuzu Yok..!
2012 msn nickleri
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
No Response to "2012 msn nickleri"
Yorum Gönder