2012 msn nickleri

Posted on 07:52 by yakup

Söz kalemle değil, yürekle yazılır..Delikanlılık lafla değil, icraatla yapılır..Aşk kahpelilikle yalanla değil, KALPLE YAŞANIR..
 
yüZümdekii qamZeden habeRi yokmu$ .. [ hiÇ qüLdürmeDi kii ! ]
 
Şimdi kalkıp hayatımı flim yapsalar sen sadece araya giren reklam olursun! (;
 
γσ γσ γaηLıŞ aηLadıη ~ кσкuηu özLєdiм dєякєη Gєяi GєL dємєdiм paяfüмüηüη мaякaSıηı ωєя γєтєя ,)
 
~ Önce, büyük büyük düsündüm. Sonrα büyük büyük yαsαdım . Ne vαrsα; onLααr αLdıı . Bαnαdα küçük bi öLüm kαLdı . . ♥ ~
 
GüLüp - G e ç m e m ~ GüLüp - G e ç i r i r m ;D
 
Hayalim 3 kelimee oda şöyle ; Sєєn Sєєn Sєєn ♥
 
OLsun be aLDırma YARADAN YARDIR... Sanmaki zaLimin ettiği kârDır... MazLumun ahı indirir şâhı... HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR... .
 
Bu Zamanın Arkadaşlıkları, Acemi Aşçının Çorbasına Benziyor, Kokusu Güzel Ama Tadı Tuzu Yok..!

2012 msn nickleri

No Response to "2012 msn nickleri"

 
 
 

sayyac

OnLiNe