2012 msn nickleri, yeni msn nickleri

Posted on 07:26 by yakup



Her genç dışardan eve girip aynaya baktığında "Bütün gün böyle mi göründüm !?" sendromunu yaşar.
 
Ağzınla kuş tutsan bile umrumda değlsin. Ama olurda bir gün ufkun genşler de gtünle timsah yakalrsan şöyle bi göz ucuyla bakarım
 
'Benim babam toyata gibi adam' diyen çocuk babasına babalar günü hediyesi olarak turbo taktırmış.
 
- 4 cizgili adidas giyenler hakkındaki düsüncen ? +Fakir ama gururlu
 
Boyun fıtığına yakalanan genç kıza doktorlardan üzücü haber: "Yaşayacak ama profil fotoğrafı çekinebilmesi mucizelere bağlı."
 
Bilim adamları meyve suyunu bardağa boşaltırken insan üzerine sıçratmayan bir kutu icat etmeli artık.
 
Durumuna; ''Beyoğlu mado'da dondurma keyfi'' yazan genç, mahalle de arkadaşlarıyla meybuz yerken yakalandı...
 
Rüştü'nün yediği her golden sonra ofsayt umuduyla sağa sola koşturduğu gibi çaba göstermediğin sürece hayatta başarılı olmazsın.
 
(ileti geçmişi) 01.14 neyse yatıyorum ben iyi geceler / 02.14 hehe güzelmiş neyse gittim ben / 03.14 hadi gittm / 05.14 aha ezan
 
Saçımı kestirdiğimde ''mala dönmüşsün lan ehe ehe'' diyen arkadaşıma, ''iyi o zaman başka tarafa döneyim'' dedim. felç geçirdi.
 
Hakan Şükür şimdi milletvekili oldu ya,futbola dönse gerçek kral olur.Adamın dokunulmazlığı var.Formasını çekmek 6 aydan başlar.
 
Adrenalin mi istiyorsun ; evde bir tane vazoyu kır , gerisini annene bırak.
 
Sevgilinizin ismini rehbere "Avea, turkcell, Vodafone" falan diye kaydedin, mesajlarınızı kimse okumaz diye düşünüyorum.
 
+Oğlum bi koşu gidip bakkaldan 2 ekmek, 10 yumurt.. Usain Bolt: Aldım anne.
 
Denize girecek olan oğluna "boğulursan gebertirim seni" diyen Anneyi tebrik ediyorum...Yamansın -.-
 
Elbise çok ama "Rüküş" diyeni de var; Elbise yok ama "Şükür" diyeni de var. Kısacası: Hayvanı da var, insanı da.
 
Biten ilişkinin ilk günü; ooo hadi ya eller havayaaa. İkinci günü; bekarlık sultanlık yaaa. Üçüncü günü; çok özledim amk yaaa

No Response to "2012 msn nickleri, yeni msn nickleri"

 
 
 

sayyac

OnLiNe