2012 Kapak Msn Nickleri

Posted on 08:37 by yakup

Eğer sözler yürekten çıkıyorsa başka bir yüreğe girecektir!. eğer sadece ağızdan çıkıyorsa kulaklara bile gitmeyecektir!
 
Kendine ait olmayana asla tenezül etme, sana ait olandanda asla vaz geçme!
 
Seni vefasız aşklara bırakıyorum,yüzümü kırılan bardaklarda ara!düşünme ben ne olurum,sanırım bi daha onarılmaz 'incinen gururum
 
Asla gidemem? diyendin ve ben bilirdim asıl gidenlerin ?asla? diyenler olduğunu!
 
Herkes kendisi için bir derstir; elverirki insan kendini yakından görmesini bilsin!
 
Ne sen kızkulesi gibi durabildin karşımda, ne de ben boğazın mavi sularıyla bakabildim sana...!!
 
Mühürlüdür adın adıma bundan sonra, yeni bir satır aşkın alın yazıma!
 
İnsanın kazandığı paradan değil, paranın kazandığı insandan korkulur . . .!!!
 
Sevgi (kulluk), düşünce ve mânâdan ibaret olsaydı, bize oruç ve namaz lüzumlu olmazdı.!!
(hz. mevlana)
 
Sevdalın şu dağı del dese, koşar, delersin! İş Allaha geldi mi, gücün yok, sendelersin..!!
 
İnanmak, ikna olmaktan çok daha ötededir. çünkü ikna akıl, inanmaksa gönül işidir. .
 
Durumum ; iLiskisi Yok. Ama isTesem Çook ,D
 
Büyüyünce çok canlar yakar bu kız derdi yanağımdan makas alan büyükler.. Henüz kısmet olmadı.. Hala benimki yanıyor...
 
Hanginiz gerçekten seviyoo sanki ? ,)
 
insanLar hayaLLeriyLe YaşaRmış.. Yok Abi ben aiLemLe yaşıyom.! :D
 
İşçi babasından her Akşam bisikLet bekLeyen Çocuk edasıyLa bekLedim geLmeyişini... :/
 
Aaay seni seviyoorumdaa dermiiişş ! :D Güldürmee benii ! :D Gece g*tün açık mı kaldı senin ? :D.d
 
İnsanlar Eğlenebildikleriyle Arkadaş Olurlar, Anlatabildikleriyle Dost, Ağlayabildikleriyle Kardeş ..!
 
seniN n0kTa k0yduqun yeRe.. öyLe ßi cümLeyLe ßaşLarım kii ; k0yduqun heR n0kTa en c0k saNa k0yaR !!
 
Mérak ediyoRm .. hayaD bendén aLdkLaRını néRésne sokacaK acaba !
 
 
İş işten geçtikten sonra dönenlere ne diyoruz ? ben gittim ellere,sen şimdi vur g*tünü yerleree asdf :Dd
 

Ayrılıktαn sonrα verilen nαsihαtlαr, ölünün αrkαsındαn okunαn duα gibidir. Sadece söylenenleri duyαrsın αmα fαydαsı olmαz
 
Hiçbir bulaşıcı hastalığa yakalanmayacak kadar yalnızım.
 
Yarım bırakmayı seviyorsun sen, Belkide sen haklısın. Ama unutma; İskender'i yarım yesende tam hesap ödersin !
 
Biя KαLbim Vαя Duяmαdαи SızLαя. ALLAH Büyüktüя..! eLbet αğLαtαи Biя Güи α q L α я..!
 
Buda biter diyorLar SevgiLi ... ~ kaL yanımda da g*t edeLim miLLeti ,)

No Response to "2012 Kapak Msn Nickleri"

 
 
 

sayyac

OnLiNe