- Saatler 'herşey için çok geçi' gösteriyor şimdi.
- Kmseye zorLa sevdiremezSin..Sevmiyorsa ve qörmüyorsa İçindeki Ateşi ~ Tek şey söyleyebiLirsin..''Sen biLirsin''
- Herkes sevdiğinin peşinde boşuna koşmak yerine, kendisini sevene evet dese; bitecek bu film .
- Kimseden Sevap Beklemiyorum,Günaha Sokmasınlar Yeter..
- Eşim, benzerim yok benim. Eşim sen ol, benzerimi birlikte yaparız.. :)
- Ağzından bal damlayan arının bile, Kıçında iğne var - Ne güveni?
- Hiç dokunmadığın birine aşık olabiliyorsan, işte sen aşkı hakediyorsun.
- Kalp ruha der ki: Ben severim, aşık olurum; ama acısını nedense hep sen çekersin. Ruh da cevap verir: "Sen yeterki sev.
- Her şey yolunda gitmiyor, ne yaparsan yap olmuyor yinede! En zoru da; bunlara rağmen gülümsemek zorunda kalmak işte..
- Bir kαlp vαr tαm iki pαrçα yαrısı pαrçα pαrçα, yαrısı nerde sormα kimbilir hαngi koldα..!
- KαLbini Söksєn nє fαydα Sєn O`nα öLüяsün |O` bαşkαsınα| ♥
- Evet, sen beni çok güzel unuturdun! Peki sen hiç sırtındαn bu kαdαr güzel vurulmuş muydun?
- Her yαptığını Affettiğim için mi Sєn Bu Kαdαr Nαnkör oLdun , Her Seferinde Döndüğüm için mi ben Şerefsiz oLdum ?
- Pişman değilim ! Sadece dön bak arkana; ne için, nelerden vazgeçtin ? Neler dururken, sen neyi seçtin !
- Şüphesiz ki Allah herşeyi biLir . Seni nasıL sevdiğimide .
- Seni seviyorum; 1 cümle, 2 kelime, 13 harf, 2 insan ve 1 aptal ...
No Response to "2012 damar nickler"
Yorum Gönder