2012 damar nickler

Posted on 08:05 by yakup


- Saatler 'herşey için çok geçi' gösteriyor şimdi.
 
- Kmseye zorLa sevdiremezSin..Sevmiyorsa ve qörmüyorsa İçindeki Ateşi ~ Tek şey söyleyebiLirsin..''Sen biLirsin''
 
- Herkes sevdiğinin peşinde boşuna koşmak yerine, kendisini sevene evet dese; bitecek bu film .
 
- Kimseden Sevap Beklemiyorum,Günaha Sokmasınlar Yeter..
 
- Eşim, benzerim yok benim. Eşim sen ol, benzerimi birlikte yaparız.. :)
 
- Ağzından bal damlayan arının bile, Kıçında iğne var - Ne güveni?
 
- Hiç dokunmadığın birine aşık olabiliyorsan, işte sen aşkı hakediyorsun.
 
- Kalp ruha der ki: Ben severim, aşık olurum; ama acısını nedense hep sen çekersin. Ruh da cevap verir: "Sen yeterki sev.
 
- Her şey yolunda gitmiyor, ne yaparsan yap olmuyor yinede! En zoru da; bunlara rağmen gülümsemek zorunda kalmak işte..
 
- Bir kαlp vαr tαm iki pαrçα yαrısı pαrçα pαrçα, yαrısı nerde sormα kimbilir hαngi koldα..!
 
- KαLbini Söksєn nє fαydα Sєn O`nα öLüяsün |O` bαşkαsınα| ♥
 
- Evet, sen beni çok güzel unuturdun! Peki sen hiç sırtındαn bu kαdαr güzel vurulmuş muydun?
 
- Her yαptığını Affettiğim için mi Sєn Bu Kαdαr Nαnkör oLdun , Her Seferinde Döndüğüm için mi ben Şerefsiz oLdum ?
 
- Pişman değilim ! Sadece dön bak arkana; ne için, nelerden vazgeçtin ? Neler dururken, sen neyi seçtin !
 
- Şüphesiz ki Allah herşeyi biLir . Seni nasıL sevdiğimide .
 
- Seni seviyorum; 1 cümle, 2 kelime, 13 harf, 2 insan ve 1 aptal ...

2012 msn nickleri

No Response to "2012 damar nickler"

 
 
 

sayyac

OnLiNe